سعید تمر

آینده خوشی برای همه میخواهم به روشی[شناسی] منظم

سعید تمر

آینده خوشی برای همه میخواهم به روشی[شناسی] منظم

سعید تمر

این دفتر شلوغ و بینظم من است. دفتر شخصی.
شاید چند پیوند مفیدی برایتان وجود داشته باشد.
به زودی افتتاح سایت رسمی خودم را در اینجا اعلام خواهم کرد.
tamar.ir
---------------
خوش به حال آنانی که چهل سال اول زندگی خود را به خودشان اختصاص می دهند و باقی را وقف مردم می کنند
و
بدا به حال آنانکه جابه جا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندها

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

اگر کارت سوخت تان گم شده است

اگر کارت سوخت شما سوخته است و کار نمی کند

نیاز دارید که دوباره ثبت نام کنید. درسته؟

اما دست نگاه دارید؟

تجربه خودم این بود که به سه دفتر پلیس +10 مراجعه کردم و هر بار مدارکی را کپی و آماده کردم در حالیکه اصلا نیازی به مراجعه به این مراکز نبود.

 

گام یک- خیلی راحت از اینجا  (http://sokht.epolice.ir خدا می دونه اگر گوگل نبود چی می شد!!) اول ببینید دست غیب برایتان کارت سوخت صادر نکرده باشد!! بلی درست فهمیدید در این مملکت عده ای کارت سوخت مجدد برایتان صادر کرده اند بدون آنکه براشون اهمیت داشته باشد که بهتان خبر بدهند که برایتان کارت سوخت صادر کرده اند و اگر پلیس نامحترم راهور، سامانه بهنگام کردن آدرس اش کار می کرد کارت سوخت قرار بود مستقیم دم در خونه تون هم بیاید! اما از آنجا که در این مملکت یک غضنفری همیشه هست که قیرباشه نگه بان نباشه یا همه باشند کبریت نباشه، این بهشت برین دولت الکترونیک، ناکارآمد می شود و شما آواره این مرکز و آن مرکز می شوید!!

 

خب. اگر آدرستان درست می بود که کارتتان را گرفتید و اینجا دنبال راهنمایی من نبودید. پس آدرستان را پلیس محترم بهنگام نمی کنه یعنی اجازه نمیده که به راحتی بهنگام کنید!! آخه سایتش را هم قبلا از پول من و شما ساخته اند ولی کار نمی کنه!! چرا؟ خب، پروژه تبدیل شده به رانت، حیونکی پسرخانه نتونسته کارش را درست انجام بده ولی نگران نباشید، همه به پولشان رسیده اند!!

 

گام دو- در همان صفحه گام یک، پیگیری از پست را بزنید و خیلی راحت بفهمید که کارت سوختتان دست کدام باجه معطله منتظر حضور شماست. خلاص.

 

 

ولی خدایی، حیف نیست در این مملکت این همه کار می کنند از پول من و شما برای 22 میلیون خودرو کارت سوخت هوشمند (چه پروژه میلییاردی بوده) صادر می کنند ولی بهمون خبر رسانی درست نمی کنند؟

جالا پرسش، چرا کسی خبررسانی نمی کند؟ مثلا نمونه خبررسانی سخنگوی بدبخت دولت بدبخت را ببینید اینجا

یا سخنگوی بیچاره شرکت پخش و پالایش نفت را ببینید که چقدر بی اطلاع است از تصمیم ها

چرا؟

چون نظام اداری را به گند کشیده ایم!! عده ای زنبور نر (البته گوریل انگوریل هم زیاده توشون) بی خاصیت بر ادارات سوار شده اند و کارشناسان را رنجانده اند و فرهنگ بی خیالی مستولی شده.

 

یا حق.

 

 

سعید تمر