سعید تمر

آینده خوشی برای همه میخواهم به روشی[شناسی] منظم

سعید تمر

آینده خوشی برای همه میخواهم به روشی[شناسی] منظم

سعید تمر

این دفتر شلوغ و بینظم من است. دفتر شخصی.
شاید چند پیوند مفیدی برایتان وجود داشته باشد.
به زودی افتتاح سایت رسمی خودم را در اینجا اعلام خواهم کرد.
tamar.ir
---------------
خوش به حال آنانی که چهل سال اول زندگی خود را به خودشان اختصاص می دهند و باقی را وقف مردم می کنند
و
بدا به حال آنانکه جابه جا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندها

خدایا به من چشمی ده که متوجه باشم من هم میتوانم با قلمم، با فکرم چنین انسان دوست و خیررسان باشم.


خدایا من پزشک نیستم ولی درد مردمم را و شان بالایشان برای اقتصاد و آینده بهتر را می بینم. رحمی کن لیاقتی بده و توفیقی بده خادم باشم.


من هر روز در حال خیانتم و دلیل آن را سیستمی میدانم که واقعا خیانت و دروغ را سرمشق قرار داده.

امروز رییسش حرافانه دروغ گفت و آب از آب تکان نخورد.

خدایا قوتی ده که این چرخه را اصلاح کنیم و در این چرخه خادم باشیم

خدایا سکوت و سکون را بر ما روا مدار.


خدایا میدانم خوانندگان این متن حرف دلم را متوجه نخواهند شد و از خیانتی که نام بردم دلگیر و کنجکاو خواهند بود. 

خدایا نظام اداری کشورم را از این رخوت و چاپلوسی برهان. خدایا شاهدی که در این مسیر حرفهایی برای گفتن داریم خدایا لیاقتی ده و توفیقمان بده مفید باشیم.

از روزمرگی و مدیر ضعیف ما را نجات بده.

از پارتی بازی و سو استفاده رییس نجاتمان بده.

اما حیف، بعد ده سال استخدام این سازمان، چقدر دلم دور شدن از این خاطره ها میخواهد. لذا خدا، نیروهایی به این سازمانها و ادارات برسان که بهتر از ما باشند، صبورتر و راست قامت تر.

من تسلیمم، مثل ده ها کارمند مستعد ولی به هدر رفته این سازمان. ما چه زود هدر رفتیم. چه زود. انگیزه ها فسرد، شعارهای پوشالین و خوش نمایان واقعیت تلخ بردند و مدیر شدند. 

خدایا ما را از این گمراهیی ها برهان.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی